Συμμετοχή του ΕΔΣΛ στο International Greek Language Day ‘Alphabet Poets’ Competition της Ελληνικής Πρεσβείας στο Λονδίνο

Παραθέτουμε την ενημερωτική επιστολή που εστάλει στο σχολείο με αφορμή την συμμετοχή των μαθητών στον διαγωνισμό Alphabet Poets

Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή σας στον μαθητικό διαγωνισμό ποίησης για τον εορτασμό της ελληνικής γλώσσας. Σας ενημερώνουμε ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής των ποιημάτων και στον διαγωνισμό μας συμμετέχουν 72 ποιήματα.

Από τα 72 ποιήματα θα επιλεγούν τρία τα οποία θα βραβευθούν. Ως προς τη διαδικασία: 

Η κριτική Επιτροπή:

Πρόεδρος: Ιωάννης Ραπτάκης (Πρέσβυς της Ελλάδος στο ΗΒ) με αναπληρώτρια την κυρία Ιφιγένεια Καναρά, Αναπληρώτρια Επικεφαλής Αρχής

Mέλος: Κώστας Σκορδύλης, E. Kostas Skordyles, Senior Lecturer in Modern Greek, University of Oxford, Faculty of Medieval & Modern Languages

Μέλος: Πολύμνια Τσαγκούρια, Dr Polymnia Tsagouria Lecturer in Modern Greek, Royal Holloway University of London

Η διαδικασία επιλογής των ποιημάτων:

Τα μέλη της κριτικής επιτροπής θα επιλέξουν τα δέκα επικρατέστερα ποιήματα τα οποία θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στην Πρεσβευτική κατοικία. Θα σας ενημερώσουμε εάν έχετε επιλεγεί στην τελική δεκάδα σε επόμενο email, μετά τις 21 Φεβρουαρίου. Οι δέκα επιλεγέντες θα κληθούν να παρουσιάσουν το ποίημά τους με όποιο τρόπο κρίνουν προσφορότερο (απαγγελία, αφήγηση, προβολή video, θεατρικό ή μουσικό δρώμενο κλπ) κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που θα πραγματοποιηθεί στην Πρεσβευτική κατοικία. Η παρουσίαση του κάθε ποιήματος μπορεί να διαρκέσει μέχρι 5 λεπτά.

Αφού παρουσιαστούν και τα δέκα  ποιήματα, ο Πρόεδρος της Επιτροπής θα ανακοινώσει τα τρία νικητήρια ποιήματα, τα οποία θα κερδίσουν  ένα εισιτήριο Οικονομικής Θέσης, Λονδίνο – Αθήνα – Λονδίνο, προσφορά της Aegean. Δεν υπάρχει διαβάθμιση (1ο, 2ο, 3ο) στα τρία νικητήρια ποιήματα. Το βραβείο είναι ένα αεροπορικό εισιτήριο ανά ποίημα και όχι ανά μαθητή σε περίπτωση που το ποίημα έχει γραφτεί από ομάδα παιδιών.

Ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλους!

Comments are closed.