🍰✨ Κοπή Πίτας & Ρόδι στην είσοδο – Καλή και Ευλογημένη Χρονιά! ✨🍰

Με χαρά, χαμόγελα και γιορτινή διάθεση, καλωσορίσαμε τη νέα χρονιά στο σχολείο μας με την κοπή της βασιλόπιτας και το αγαπημένο μας έθιμο: το σπάσιμο του ροδιού στην είσοδο!

Φέτος, οι βασιλόπιτές μας έκρυβαν 4 φλουριά 🪙🪙🪙🪙 — και η αγωνία των παιδιών (και των μεγάλων!) ήταν απερίγραπτη μέχρι να βρεθούν οι τυχεροί της χρονιάς!

Και ύστερα… ήρθε η στιγμή του ροδιού ❤️🍎
Σπάσαμε ρόδια στην είσοδο του σχολείου και όλοι μαζί φωνάξαμε:
«Όπως πετάγονται τα σπόρια από το ρόδι και γεμίζουν τον χώρο, έτσι να πετάγονται και να γεμίζουν το σχολείο μας όλα τα όμορφα πράγματα!»

Μακάρι η νέα χρονιά να είναι γεμάτη υγεία, αγάπη, πρόοδο, δημιουργία, χαρά και φως για κάθε παιδί και κάθε οικογένεια της σχολικής μας κοινότητας.

🌟 Καλή και ευλογημένη χρονιά σε όλους! 🌟

Comments are closed.