Με χαρά, χαμόγελα και γιορτινή διάθεση, καλωσορίσαμε τη νέα χρονιά στο σχολείο μας με την κοπή της βασιλόπιτας και το αγαπημένο μας έθιμο: το σπάσιμο του ροδιού στην είσοδο!
Φέτος, οι βασιλόπιτές μας έκρυβαν 4 φλουριά 🪙🪙🪙🪙 — και η αγωνία των παιδιών (και των μεγάλων!) ήταν απερίγραπτη μέχρι να βρεθούν οι τυχεροί της χρονιάς!
Και ύστερα… ήρθε η στιγμή του ροδιού ❤️🍎
Σπάσαμε ρόδια στην είσοδο του σχολείου και όλοι μαζί φωνάξαμε:
«Όπως πετάγονται τα σπόρια από το ρόδι και γεμίζουν τον χώρο, έτσι να πετάγονται και να γεμίζουν το σχολείο μας όλα τα όμορφα πράγματα!»
Μακάρι η νέα χρονιά να είναι γεμάτη υγεία, αγάπη, πρόοδο, δημιουργία, χαρά και φως για κάθε παιδί και κάθε οικογένεια της σχολικής μας κοινότητας.
🌟 Καλή και ευλογημένη χρονιά σε όλους! 🌟






